piątek, 15 czerwca 2012

No cześć ;*
Dzisiaj post w sumie o niczym. Tak tylko żeby był . Jestem z siebie dumna, zaliczyłam wszystko! :) Udało mi się nawet troszeczkę zapuścić paznokcie.
Strasznie źle się czuje, zbliża się okres. Od kilku miesięcy kiedy zbliża i się okres to strasznie boli mnie brzuch, mam mdłości i denerwuję mnie wszystkie mocniejsze zapachy. Papierosów i perfum najbardziej.
Przyszłam dzisiaj sobie wcześniej ze szkoły. Nudno było . Oglądam z nudów "Dom nie do poznania" i jem czekoladę ♥ . U was też ciągle pada deszcz? Masakra. Dzisiaj rano było tak gorąco, poszłam do szkoły w krótkich spodenkach, po dwóch godzinach zaczęło padać ;/ . Musiałam marznąć w drodze do domu. Okejj, nie mam o czym pisać . Wstawię zdjęcia, różne. Wykonane bardzo dawno, więc się nie śmiejcie xd . 



 z głupkiem moim 
Moja kochana gitarka 


 Z Dajanką -http://dajannnnn.blogspot.com/ Jakieś dwa lata temu? Moje włosy ;o straszne.
 Z mamuśką i kuzynką ;)
 Zasnęłam xd
Zdjęcie z zaskoczenia chyba ;p

Elo ;)

9 komentarzy:

  1. dzieki Kochana tez juz obserwuje - naa pocieszenie powiem ze w Niemczech tez leje - pogoda nikogo ostatnio nie rozpieszcza - slonko chyba zapomnialo ze lato:)))) pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten ból co do okresu;)
    ja w te dni wręcz schodzę z tego świata:)a tylko mocne proszki pomagają mi funkcjonować normalnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie tez pogoda masakra ;p
    u mnie zas na odwrot napierw zimno a potem upal :D
    gratuluje zdania :D
    spoko zdjecia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie na szczęście nie zmoczyło.

    Fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. pozytywnie ;)

    zapraszam na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też pada deszcz. A tak ładnie było :/

    http://zuki-berlin.blogspot.com/
    zapraszam na konkurs!Bardzo by było mi miło, jakbyś wzięła udział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o grasz na gitarze, fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń