sobota, 9 czerwca 2012

Nowości :)

Siema ;*

Byłam dzisiaj z mamą w mieście i kupiłam sobie dwie nowe rzeczy, koszulkę i sukienkę. Oby dwie w croppie. Szukałam takiej koszulki długo, w końcu znalazłam :) Podobają mi się bardzo kolory tej sukienki, których niestety dokładnie nie zobaczycie, ponieważ aparat je bardzo zmienił :( .



Jutro jadę z rodzicami i moim kochanym chłopakiem do galerii, więc będzie dużo nowych rzeczy ;) . W końcu.

Nie mogę przestać obgryzać paznokci, zaczęłam już jak miałam 3 latka. Normalnie nałóg jakiś . Macie może jakieś sposoby  żeby nie ciągnęło mnie do tego? Zaznaczam że te gorzkie lakiery nic nie dają ;(


+ Biorę udział w konkursie u:
Do wygrania są prześliczne buty na koturnie, w sam raz na lato ;)

Buźka ;*

13 komentarzy:

  1. śliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukieneczka śliczna:)lubię właśnie takie połączenia kolorów:)Życzę udanych zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzka mi sie podoba strasznie :P sukienka tez ladna ;p
    a buciki sa na prawde sliczne , powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka boska! Jeszcze dobrałabym do niej jakieś jasne buty i byłoby mega!

    OdpowiedzUsuń
  5. hej świetny blog :)
    zapraszam również do mnie
    http://mynightandday.blogspot.com/
    + miło by mi było jakbyś zostawiła jakiś komentarzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie kolorów w bluzce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! <3
    Muszę poszukać tej bluzki u sb w Croppie xd
    Obserwuję + zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo widzę, że spotkałam moją imienniczkę :) A ciuszki bardzo fajne :D pozdrawiam i zapraszam do mnie - www.Murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zakupy ! udały Ci się !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy! Super!

    Serdecznie zapraszam na moje rozdanie
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. swietna sukieneczka - widzialam ja na zywo:) Fajne zakupy - i fajny blog - obserwujemy? buziaki pa

    OdpowiedzUsuń